Henry Greoneveld

Henry Groeneveld

Direktor prodaje vodećih kompanija iz Holadnije. Takođe je rukovodilac stručnog usavršavanja na čuvenom Nyenrode Business University sa master programom Executive Program Sales Management. G-din Groeneveld je započeo karijeru 1979. u svetskom FMCG titanu, Procter & Gamble. Od tada, zauzimao je vodeće prodajne pozicije uvek vodeći prodaju naviše u kompanijama gde je radio.d at.

Iskustvo

Henrijeva karijera obuhvata skoro 40 godina počevši od Procter & Gamble prodajnih pozicija u Benelux oblasti. Post P&G pozicije su obuhvatale rukovođenje prodajnim procesima, uslađivanje delatnosti Sales & Marketing sektora, prodajnu organizaciju 300+ prodajnih stručnjaka.

Henri donosi višedecenijsko prodajno iskustvo i napredni teorijski pristup koji stvaraju jednistveno iskustvo prodajne obuke i izvrsne prodajne učinke. Glavne stručne oblasti – Management development consultancy, Sales & Marketing, Customer orientation. Usmerenje na obuke, motivaciju i učinkovitost.

Aktivnosti

1.   Član Sales Management Association and Platform voor KlantgerichtOndernemen (customer orientation).

2.   Predavač Hogeschool Fontys in CRM/ERP/eCommerce and Direct Marketing

3.   Predavač NCOI in Business Administration, Management, Organization and NIMA (Sales & Marketing).

4.   Program Manager Nyenrode Business University: Masterclass Sales Management

5.   Chairman Board of Trustees Lek & Linge (comprehensive school with 4.000 pupils)

Stručna zvanja

Team management P&G (USA), Juran Quality Institute (USA), Kaizen/Quality, Successfull Negotiating, CRM strategy, Managing Business Units, Managerial Grid, Situational Leadership (USA).

Ciljna grupa

Kompanije spremne za promenu, razvoj upravljanja i primena ciljanih prodajnih procesa. Kompanije koje stavljaju svoje klijente i zaposlene na prvo mesto ( ili žele to da učine ). G-din Groneveld razvija neposredno učešće u obukama kroz “learning by doing” pristup. Negovanje prodajne kulture kroz rukoveđenje promenom ( ponašanje & veštine ) i programima Sales Activity Management, Key Account Management and The Customer Journey.

Projekti

Utvrđivanje ciljnih grupa, Reorganizacija i unapređenje Sales & Marketing sektora. Programi obuke usmereni na podršku i zadržavanje klijenata, te Strategic Account Management.

Stručnost

Iskustvo u B2B i B2C. Oblasti:

1) knige/mediji/izdavaštvo,
2) sektor higijene,
3) igračke,
4) vetrenjače,
5) zdravstvo,
6) turizam,
7) energetski sektor,
8) sigurnost & obezbeđenje, obrazovanje, ugostiteljstvo i više....
Motto: Srećni ljudi čine srećne klijente!

Reference

A. Holandske kompanije Hotelbon (vaučeri za hotele), Wolters Kluwer (izdavaštvo), Centraal Boekhuis (logistika), Lecturama (direktna pošta), Cretas Golfreizen (putovanja), NCOI Opleidingsgroep (obrazovanje), Nederlandse Energie Maatschappij (energetski sektor), Falck (sigurnost & obezbeđenje), Extension Group (direktna prodaja), Buurtkadoos (reklamiranje), Hotnetworkz (promotivna delatnost), MKBVeiling (energtski sektor).

B. Međunarodne kompanije: Yellow Pages - deo World Directories grupe na svetskom nivou. Bertelsmann – najveća medijska grupa u Nemačkoj (RTL, BMG, itd.) širom sveta. Prihod FY 2015, €17.141 milijardi. General Mills - vodeća USA FMCG kompanija, međunarodna proizvodnja i prodaja sopstvenih brendova hrane kroz maloprodajne lance. Prihod FY 2016, US$ 16.6 milijardi. Batavus Bikes - deo Accell group, srednji i viši segment bicikala i delova, te prateće opreme. BC Partners – Međunarodna investiciona kompanija, usmerena na otkupe i M&A finansiranje u Evropi i SAD. Essent - deo RWE energy grupe. Ukupan prihod FY 2015 €48.599 milijardi. Bostik - deo Arkema and šire Total grupe ( francuska naftna kompanija).

Drugi o Henriju:

Dok sam bio generalni direktor u ‘Wolters Noordhoff’, Henri je uradio opsežno istraživanje naših Sales & Marketing aktivnosti. Razvio je iscrpan plan razvoja za prodoran i stručan prodajni pristup na brzo promenljivom tržištu. Primena datog plana je pokazala značajan rast tržišnog udela i dobiti.

“ Harry Sterk, director Wolters Kluwer educations”



Henri je razvio za ‘Hot Networkz’ obrazovni program za naše projektne menažere i rukovodice poslovnica. Program je izuzetno doprineo uključivanju profesionalizma u lični razvoj i izuzetno prihvaćen od strane samih zaposlenih. Preporučujem Henrija kao predavača za razvoj i usavršavanje menadžera, te talentovanih zaposlenih.

“Koen legdeur, director Hot Networkz”



Henri je razvio obrazovni program koji je doprineo profesionalnosti naših zaposlenih i boljem razumevanju svojih kompanijskih uloga.

“Sietse de Wit, Director Combisales International”



Henri mi je pomogao da izvučem više iz sebe, vodio i motivisao me, te moj tim. Njegov pristup je doprineo boljim prodajnim učincima za našu organizaciju.

“Robert van der Veen, Director Falck Risc”



Kao privremeni rukovodilac i nezavisni savetnik, Henri je uskladio i strukturisao naš tim za direktnu prodaju. Pravilno je usmerio i unapredio naš osnovni pristup za unapređenje usluge klijentima i key account management.

“founder of Buurtkadoos”